خدمات اجرای کورین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خدمات اجرای کورین
نوشته شده در جمعه 11 تير 1400
بازدید : 211
نویسنده : websazaan

خدمات اجرای کورین

توسط بازرگانی فونیکس بزرگترین و متمرکزترین خدماتی که در گروه بازرگانی فونیکس صورت می گیرد، اجرای صفحات کورین است. اجرای کورین به معنای پرداخت صفحه یا ورق خام کورین و تبدیل آن به سطح مورد نظر است. این سطح می تواند صفحه کابینت، صفحه جزیره آشپزخانه، صفحه کانتر آشپزخانه، سطح کانتر و یا میز منشی در بخش رسپشن یک دفتر کار و یا مطب پزشک، روشویی کورین و … باشد.
روال کار اجرا و ساخت یک صفحه مانند صفحه کابینت به این شکل است که شما در مرحله اول با ما تماس می گیرید و درخواست اولیه خود را مبنا بر سفارش اجرای کورین ثبت می نمایید. سپس با حضور در دفتر کار بازرگانی فونیکس و یا حضور کارشناسان ما در محل پروژه شما، سمپل های برندهای مختلف کورین را مشاهده می نمایید. سپس طرحی که به سلیقه و فضای شما نزدیک تر است را انتخاب می نمایید. انتخاب سمپل خود داستانی مفصل است. چرا که ابتدا باید با سلیقه شما همخوانی داشته باشد و در مرحله بعد، می بایست با فضایی که می خواهید آن را استفاده نمایید، تطبیق داشته باشد. بعنوان مثال اگر قصد دارید کورین را برای صفحه کابینت آشپزخانه منزل تان مورد استفاده قرار دهید، باید رنگ و طرحی که انتخاب می نمایید، با رنگ بدنه کابینت ها همخوانی داشته باشد.
لازم به توضیح است که بسیار از شما دوستان، صفحه های شبیه به سنگ طبیعی را در جاهای مختلف نظیر آشپزخانه ها می بینید اما نمی دانید این متریال چیست و به چه صورت اجرا می گردد. به اطاع شما عزیزان می رسانیم، این صفحات شبیه به سنگ کورین هستند. کورین با عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شود. کورین دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیادی است که باعث بی همتا و بی رقیب شدن این متریال، برای اجرای رویه ی انواع سطوح شده است.
در نهایت پس از اینکه کورین مورد نظرتان را انتخاب نمودید، کارشناسان بازرگانی فونیکس اقدام به اندازه گیری کار می نمایند. در مورد اینکه کورین در چه فضاهایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، در ادامه توضیحات دقیق تری را ارائه خواهیم نمود. پس از اندازه گیری، بر اساس مدل پروژه شما و سنگی که انتخاب نموده اید، پیش فاکتوری برای شما ارسال می گردد. پس از تایید پیش فاکتور و پرداخت مبلغ پیش پرداخت توسط شما، پروسه اجرای کورین شما کلید خواهد خورد. ورق خام کورین، تبدیل به سطح مورد نظر شما شده و پس از آماده سازی، برای نصب به محل پروژه شما انتقال می یابد. این پروسه، روال کلی اجرای کورین است.
هزینه اجرای کورین ( قیمت نصب کورین )بطور حتم شما بعنوان کسی که قصد دارید برای کابینت، میز، کانتر و …. کورین سفارش دهید، می خواهید بدانید قیمت تمام شده کارتان چقدر است. این موضوع در تصمیم گیری شما بسیار اثرگذار خواهد بود. در این بخش قصد داریم پاسخ بسیاری از دوستان را بدهیم. لازم است بدانید که با توجه به نوسانات شدید ارزی از ابتدای سال ۱۳۹۷، قیمت کورین به عنوان متریال وارداتی یا متریالی که مواد اولیه آن وارداتی است، دستخوش تغییرات زیادی شده است. با توجه به تغییرات و پایین و بالا شدن قیمت این متریال، در حال حاضر نمی توان بصورت آنلاین قیمت کورین را ارائه نمود. به همین دلیل برای استعلام قیمت کورین ، بایستی با شماره های مجموعه بازرگانی فونیکس در تماس باشید:
۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰
اما اگر می خواهید بصورت حدودی قیمت کارتان را بدانید و برآورد نمایید، بصورت حدودی، برندهایی که بازرگانی فونیکس مورد استفاده برای مشتریان قرار می دهد و بعبارت دیگر، پیشنهاد ما به شماست، برای هر متر طول (تا عرض ۷۶ سانتیمتر) قیمتی در حدود ۱ الی ۱٫۵ میلیون تومان دارند. (این قیمت برای سال ۹۸ صدق می کند)
بنا براین با یک حساب سرانگشتی که کارتان چند متر طول است، می توانید قیمت حدودی کارتان را محاسبه نمایید. لازم به ذکر است، قیمت ارائه شده، برای برندهای ایرانی و خارجی کورین صدق می کند. در ادامه به بررسی موارد کاربرد کورین خواهیم پرداخت.
در عین حال می توانید از صفحه لیست قیمت انواع برندهای کورین نیز بازدید نمایید.




:: برچسب‌ها: اجرای کورین ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: